понедельник, 18 октября 2010 г.

Making Ideas Happen

Дочитал. Отличное соотношение сигнал/шум. Мне также нравится методология. Белски дает идеи/рецепты для творческих людей/команд, как организовать процесс, как сохранить интерес к проекту/вовлеченность, как организовать выпуск креативного продукта.

Записал немного идей/выдержек на память:
  • Dumb determination, not genius
  • Unplug from the traditional reward system (to be able to reach long term goals)
  • Leader vs. creative independent visionary
  • Ask your mom (mass marketing perspective)
  • You must trick yourself into staying engaged
  • Stradivari violin in metro (marketing matters)
  • Your career is 100% your responsibility
  • Self-marketing and gaining respect
  • Frequency theory
  • Law of averages (They also act with a faith in the law of averages. Over time truth has a way of revealing itself.)

2 комментария:

  1. Анонимный9 мая 2012 г., 15:01

    Спасибо за выдержки
    На нагл не слишком быстро читать выходит, а до сути-то докопаться охота! :)

    ОтветитьУдалить
  2. Пожалуйста ) Вам спасибо за мотивацию публиковать такие выдержки )

    ОтветитьУдалить